NEGOTIATIONS & CONFLICT MANAGEMENT SEMINAR

‘YOU CAN’T ALWAYS GET WHAT YOU WANT’ (OR CAN YOU?)
Negotiation Secrets to Discover!

Σεμινάριο Διαπραγματεύσεων.

Χειρίζεστε «διαφορές»; Μάθετε πώς «να κάνετε τη διαφορά» και πώς να διαπραγματεύεστε με θετικά αποτελέσματα μέσα από ένα Σεμινάριο Διαπραγματεύσων.

Συνοπτική Παρουσίαση 

Οι συγκρούσεις, διαμάχες και αντιπαραθέσεις είναι ένα καθημερινό φαινόμενο στις προσωπικές και επαγγελματικές σχέσεις καθώς όλοι μας έχουμε διαφορετικές αξίες, ανάγκες, ενδιαφέροντα και στόχους. Παράλληλα, όσο αυξάνεται η αλληλεξάρτηση  στον κόσμο, τόσο αυξάνεται η «σύγκρουση» μεταξύ των ανθρώπων στην καθημερινότητα. Οι επιχειρήσεις χρειάζονται επαγγελματίες να διαχειριστούν καταστάσεις, συνεργάτες και συνάδελφους με διαφορετικές κουλτούρες και απόψεις και σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Κανείς όμως δεν είναι ο τέλειος διαπραγματευτής από τη «φύση» του. Στο σεμινάριο αυτό θα μάθετε πώς να βελτιώσετε τις διαπραγματευτικές σας ικανότητες και τη μέθοδο για αποτελεσματικές διαπραγματεύσεις.

Return on Investment       

Στο τέλος του Σεμιναρίου θα μπορείτε να περιγράφετε και να αναλύετε διαμάχες και αντιπαραθέσεις μεταξύ ατόμων και οργανισμών καθώς να αναπτύξετε τον τρόπο διαχείρισης αυτών μέσα από επιτυχημένες διαπραγματεύσεις και / ή συμφωνίες, με βάση τη μέθοδο του Harvard. Θα έχετε αναπτύξει ένα σύνολο ικανοτήτων και θα έχετε εξασκηθεί στην πράξη μέσα από πραγματικές ασκήσεις προσομοίωσης διαπραγματεύσεων.

Διάρκεια: 4 ώρες

Συμμετέχοντες: έως 8-10 άτομα

 

 

Θεματικές Ενότητες

  • Τι είναι η Διαπραγμάτευση (έννοια, ορισμός, πτυχές)
  • Ποιές είναι οι Προϋποθέσεις
  • Στάδια Διαπραγματεύσεων
  • Διαπραγμάτευση και Επικοινωνία
  • Η Μέθοδος του Harvard
  • Πως προετοιμαζόμαστε για μία Διαπραγμάτευση
  • Λάθη στις Διαπραγματεύσεις
  • Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού Διαπραγματευτή (Ερωτηματολόγιο Αυτοπροσδιορισμού Διαπραγματευτικής Συμπεριφοράς)
  • ΒΑΤΝΑ: και πώς να το ορίσετε
  • Φτάνοντας στο «ΝΑΙ»
  • 10 βασικοί κανόνες στις διαπραγματεύσεις

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε στελέχη επιχειρήσεων ή φορέων (Communication & Marketing, HR, Finance, R&D, Sales, καθώς και για Επιχειρηματίες και Startups) που διαχειρίζονται αντιρρήσεις, διαμάχες, συγκρούσεις εντός εργασιακού περιβάλλοντος
  • Σε όσους επιθυμούν να αναπτύξουν ικανότητες διαπραγμάτευσης ως ανάπτυξη των προσωπικών τους δεξιοτήτων

 

ΕΠΟΜΕΝA ΣΕΜΙΝΑΡΙA:
Θα ανακοινωθούν.
Εάν θέλετε να ενημερωθείτε προσωπικά, παρακαλούμε στείλτε μήνυμα με θέμα “Ενημέρωση για Σεμινάρια Διαπραγματεύσεων”
στο hello@debrief.gr